dissabte, 21 de novembre del 2009

Setmana XXXIII. Aranya roja

A les fotos es pot veure la patatera feta malbé per la mosca blanca i l'aranya roja, tot i que la planta està força sana. I la jardinera amb la ruca, i al test de davant una llavor de julivert que s'ha esquitllat a un test on he plantat orenga (no és època però em feia il·lusió), corregeixo, no és orenga, sinó marduix, com que no sabia què era la "mejorana" em vaig guiar per la foto, i era talment, orenga.
Em penso que en general, l'hortet, va una mica just de sol, així que fa uns dies que intento no tenir roba estesa al matí, per no tapar-li.

Panificadora: Últimament el pa no puja. He estat provant farines, figura que de força, de diversos forns i tot i això no sortia prou inflat. Donant voltes al tema, em vaig decidir a fer una prova a la balança, i efectivament, no pesa bé, va uns 20 gr per sota del pes real, clar, la proporció d'aigua era massa alta. Ahir vaig pesar l'aigua, també, i el pa va sortir força millor. He de fer alguna foto d'un pa, però quan me'n recordo ja no en queda.