dilluns, 29 de març del 2010

Setmana L. Primavera

A principis de març vaig preparat planter de tot el que tinc: enciam, ruca, raves, tomàqueres i espinacs. I vaig plantar directament pastanagues i un tros de patata.
Massa cosa he preparat pel terreny que tinc, i com que no hi cap tot, regalaré 2 tomaqueres i els enciams els posaré en un test, a veure si els puc trasplantar més endavant.
La tomaquera que vaig plantar a l'hivern està espectauclar, gran, sana, forta, i amb moltes flors... ara veurem si es converteixen en tomàquets.
Amb la calor han començat a sortir els mosquitets, em tenen farta, no se com eliminar-los, perque piquen les plantes i vaig llegir que les larves, que estan sota terra, s'alimenten de les arrels finetes, i l'estiu passat, em va semblar que el creixement de les plantes s'havia encallat coincidint amb el moment que hi va haver més mosquitets.

La panificadora s'havia espatllat, i disabte la vaig anar a recollir, per provar-la vaig fer Pa de poma, que normalment és garantia d'èxit. Vaig posar-hi una mica de massa mare que m'havia quedat de fer llonguets, i el resultat fou molt bo.