dimarts, 18 de maig del 2010

Setmana LXI. Maduixeres

Vaig comprar 3 maduixeres, 2 de les quals ja he llençat perquè es van fer malbé. Després en vaig comprar una altra més gran i amb maduixots, però no acaben de funcionar. Em penso que el test on estan la terra té alguna cosa, perquè hi tinc també un romaní que fins fa mig any estava preciós i ara està aturat. També penso que maduixeres i romaní no és la millor combinació.
La supertomaquera està gran, enorme, verda i carregada de flors, però de tomàquets pocs, però grans. Les primeres flors (que van sortir ja fa 3 mesos) han fet tomàquets, la tanda següent, no. I les que hi ha ara, ja estan pansides i no tinc clar que en surti cap tomàquet, les hi dono 1 setmana de vida. Si no fructifiquen és perquè no s'han pol·linitzat, com em va passar amb l'alberginiera i la pebrotera, sembla que hauré de recórrer a un pincellet per ajudar.
Com que la tomaquera és tan gran vaig posar guano a la terra per ajudar una mica.