dijous, 7 de juny del 2012

JUNY

Aquest any no tindré tomàquets, ni raves. Però jo ho intento. He tret la protecció antigata, he canviat el substrat que m'ha semblat sospitós, he airejat una mica la terra i he tornat a sembrar raves, espinacs, ruca i enciam.
A la imatge enciams a ple sol, ben pansits.
 Molta aranya vermella!!!! No se si llençar la terra, està molt pixada, o bé intentar fer-hi alguna cosa. Buscaré informació a veure si trobo alguna cosa que m'ajudi.

CUINA
A casa ens agrada molt el "platillo" de xai amb patates: cap de costella de be estofat amb patates i alguna verdura (pèsols o pastanagues és el que més m'hi agrada). És un plat potent ja que la carn és força greixosa i molt gustosa, per això les patates hi queden tan bé. Menjar d'hivern, perquè ha de servir-se ben calent i molt barat.
Sant Joan! L'any passat ja vaig fer Coca de llardons, la recepta la vaig agafar del blog "cuina per a llaminers", com que em va agradar, ja l'he repetida un parell de vegades. Enguany m'he decidit a fer la de fruita i una de llardons de pasta de full. La de pasta de full, no té gaire secret, ja que la massa és comprada, la de brioix em feia patir, però la veritat és que ha sortit prou bé, ha crescut molt, les quantitats per la recepta donen per dues coques, jo en vaig fer una i ha quedat massa gruixuda i ocupava tota la safata del forn.