dissabte, 22 d’agost del 2009

Setmana XX. Reprenent la feina

Com que a finals de juliol ja no quedava res, vaig aprofitar l'avinentesa i vaig trasplantar les maduixeres a la jardinera petita, vaig arrencar (quin mal) les pebroteres que no feien pebrots (només flors que queien) i vaig buidar la taula, posant la terra en bosses de plàstic que he deixat al sol. Diuen que així es moren tots els bitxos, a mi em fa por que més aviat es multipliquin, però ho veuré aviat.
I ara en els dies de calma que ens donen les vacances, estic pensant que vull fer una altra taula de cultiu, una mica més gran, però sobretot, més fonda. Em fa mandra quan penso en la suada que faré montant-la, però ho he de fer, la que tinc no té una bona fusta i és petita. També vaig donant voltes a que plantaré de cara a l'hivern.