dijous, 22 de setembre del 2011

SETEMBRE

Les plantetes van creixent, tot i que els trips que se les estan menjant, concretament afecten els enciams que estan més ombrejats, però no a les bledes.
Ja em van fer malbé la collita d'enciams de la primavera i si no aconsegueixo fer res, també em faran malbé aquesta, però no trobo informació sobre com acabar amb aquestes cuques. Fa uns dies vaig tirar sofre als enciams i sembla que no els agrada, durant uns dies no n'hi he vist tants i les fulles s'han desenvolupat netes de taques.
L'api i les bledes, que no n'havia plantat mai, van tirant, les bledes potser massa allargades.
A l'agost vaig collir milfulles, pastanaga borda, orenga i maduixeres,... la pastanaga està rebrotant, però la resta em penso que està per liquidar.

CUINA


Sardines de la costa, he comprat sardines i les he ben salades, guardades a la nevera un parell de dies i després enfarinades i fregides, amb uns tomàquets. Les que em van quedar per fer, les he filetejades i guardat amb oli, com si fossin anxoves.