dilluns, 22 d’abril del 2013

ABRIL

Quin ritme que porten les plantes! tot creix molt ràpid, massa, i no tinc planter per substituir-ho.
És cert que creix molt ràpid, la ruca encara no tenia mida per collir-ne les fulles que ja s'ha espigat. Els espinacs, com que en planto pocs els he de deixar que creixin bastant, i també s'han espigat. 
A la foto es pot veure l'última bleda i un api, l'api es va fer molt, molt fosc, potser l'hauria de lligar, però com que el vull per les sopes, no per amanir, no m'importa gaire. El cas és que es va fer força gran i vaig poder fer puré d'api, molt bo!
He collit els cabdells, que també he deixat que es fessin força grans, un enciam meravella i un de fulla de roure.
Tinc problemes amb el gat i el raves, perquè no respecte els brots tan petits, i em penso que només n'han sobreviscut 4.
Avui he tornat a plantar espinacs i enciams de planter, tot i que en tinc sembrats meus, però així tinc relleu.
3 maduixeres, mira que fan il·lusió, però, o se'm moren o les maduixes no són bones, a veure enguany què passa.

CUINA

Em va agradar la idea de fer uns cistellets de truita de patata, fent servir oblees per la massa, un aperitiu senzill, bo i original.
A l'altra foto es pot veure un arròs de gambetes i cloïsses, tot just tret del foc. Manquen els 5 minutets de repòs!